Polityka zwrotów

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.

2. Warunki zwrotu

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy:

  1. Produkt musi być nieużywany, w stanie nienaruszonym, z oryginalnym opakowaniem i metkami (jeżeli były dołączone).

  2. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, które uniemożliwiają jego dalszą sprzedaż.

  3. Zwrot należy zgłosić poprzez formularz zwrotu dostępny na stronie sklepu lub wysyłając e-mail na adres: stratofab3dofficial@gmail.com.

3. Procedura zwrotu

  1. Skontaktuj się z nami, informując o chęci zwrotu produktu.

  2. W ciągu 14 dni od zgłoszenia dokonaj odesłania produktu na adres:
    Abramowicka 27 20-442 Lublin

  3. Do przesyłki należy dołączyć:

    • dowód zakupu (paragon w formie elektronicznej lub faktura)

    • wypełniony formularz zwrotu (jeśli korzystasz z formularza online)

4. Koszty zwrotu

  • Koszt odesłania produktu ponosi konsument, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.

  • W przypadku produktów wadliwych lub niezgodnych z zamówieniem, sklep pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.

5. Zwrot płatności

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych na konto, z którego dokonano płatności.

  • Zwrot obejmuje wartość produktu oraz koszty dostawy poniesione przez konsumenta przy zakupie standardowej przesyłki (jeśli została naliczona).

  • Sklep nie zwraca dodatkowych kosztów przesyłek opcjonalnych lub ubezpieczenia paczki, jeśli były wybierane przez klienta.

6. Towary wyłączone z prawa zwrotu

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • produktów personalizowanych lub wykonanych na specjalne zamówienie klienta,

  • produktów higienicznych, które zostały otwarte (np. kosmetyki, bielizna),

  • produktów szybko psujących się lub mających krótki termin przydatności,

  • usług w pełni wykonanych za zgodą klienta przed upływem terminu odstąpienia.

7. Reklamacje

Produkty wadliwe lub uszkodzone w trakcie transportu można zgłaszać w trybie reklamacyjnym – niezależnie od prawa do odstąpienia od umowy. Szczegóły reklamacji znajdują się w naszej Polityce reklamacji lub można je uzyskać kontaktując się z obsługą klienta.

8. Kontakt

W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt:

  • E-mail: stratofab3dofficial@gmail.com

  • Formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu